.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحریم صادرات نظامی به ایران از سوی استرالیا ادامه دارد
وزیر خارجه استرالیا در روز اجرای برجام تصریح کرد گرچه تحریم‌های اقتصادی لغو می‌شود اما استرالیا همچنان به تحریم صادرات نظامی و اعمال محدودیت‌ بر صادرات مواد مرتبط با موشک بالستیک علیه ایران ادامه می‌دهد.

به گزارش شمال نیوز، جولی بیشاپ وزیر خارجه استرالیا تصریح کرد که کشورش همچنان به تحریم‌ صادرات نظامی و محدودیت‌ها بر صادرات مواد مرتبط با موشک بالستکی علیه ایران ادامه می‌دهد.

روزنامه انگلیسی «گاردین» گزارش کرد، استرالیا به زودی تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را طبق توافق هسته‌ای لغو می‌کند.

بیشاپ تصریح کرد که انتظار می‌رود تحریم‌های ایران بعد از آن که شورای امنیت سازمان ملل در روزهای آتی، گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران را دریافت کند، لغو شود.

وی ادامه داد: «دولت استرالیا سپس به سمت لغو تحریم‌های مستقل خاص و تحریم‌های سازمان ملل از جمله تحریم‌های اقتصادی پیش می‌رود. کاهش این تحریم‌ها تضمین می‌کند که تجارت استرالیا در دنبال کردن فرصت‌ها در ایران، بی‌بهره نمی‌ماند».

بیشاپ تأکید کرد که استرالیا با اینحال به اجرای تحریم‌ها بر بخش صادرات نظامی به مدت پنج سال ادامه می‌دهد و همچنان محدودیت‌ها بر مواد مرتبط با موشک بالستیک را به مدت هشت سال حفظ می‌کند.

طبق گزارش روزنامه گاردین، روز یکشنبه، دولت باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا از دو توافق با ایران که روز شنبه به ثمر نشست، دفاع کرد و تبادل زندانیان ایران و آمریکا و کاهش تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را تحسین کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.347 seconds.